Przejdź do treści Przejdź do menu

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie w ramach naszej strony internetowej korzystamy z plików cookies. Pliki cookies umożliwiają nam zapewnienie prawidłowego działania naszej strony internetowej oraz realizację jej funkcji.

Wykorzystywane w celu zapewnienia prawidłowego działania serwisu internetowego. Dzięki tym plikom nasz serwis internetowy jest wyświetlany prawidłowo oraz możesz z niego korzystać w bezpieczny sposób. Te pliki cookies są zawsze aktywne, chyba że zmodyfikujesz ustawienia swojej przeglądarki internetowej, co jednak może skutkować nieprawidłowym wyświetlaniem serwisu internetowego.

Regulamin dyskotek

REGULAMIN DYSKOTEK SZKOLNYCH

W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 30

W BIELSKU-BIAŁEJ

  1. Dyskoteki szkolne odbywają się w terminie wyznaczonym przez Samorząd Szkolny, po uzgodnieniu z Dyrekcją szkoły.  
  2. Dyrektor szkoły wyraża lub nie wyraża zgody na organizację dyskoteki oraz informuje o jej terminie Straż Miejską i Policję.
  3. Z ważnej przyczyny Dyrektor szkoły może odwołać planowaną dyskotekę (np. żałoba narodowa, zagrożenie bezpieczeństwa itp.).
  4. Informacja o dyskotece będzie ogłaszana nie później niż tydzień przed zaplanowanym terminem.
  5. Dyskoteki szkolne będą się odbywać w godzinach od 16.00 do 19.00 Podane godziny trwania dyskotek mogą być modyfikowane przez Dyrekcję szkoły.
  6. Pół godziny po rozpoczęciu dyskoteki nikt z uczniów nie może już zostać wpuszczony na zabawę.
  7. W dyskotece mogą uczestniczyć uczniowie, którzy posiadają zgodę na piśmie od rodzica (prawnego opiekuna) zgodnie ze wzorem, który jest załącznikiem do regulaminu.
  8. Uczeń ma obowiązek dostarczyć zgodę wychowawcy najpóźniej na 3 dni przed planowaną dyskoteką. Na podstawie zebranych deklaracji Opiekunowie sporządzają listę uczniów mogących wziąć udział w dyskotece.
  9. Na dyskoteki szkolne nie mogą być wpuszczane osoby spoza szkoły, dotyczy to również absolwentów.
  10. Opiekę podczas dyskotek sprawują wychowawcy lub wyznaczeni przez Dyrekcję nauczyciele oraz opiekun Samorządu Szkolnego.
  11. Podczas dyskotek należy dbać o porządek i odpowiednie zachowanie.
  12. W czasie dyskoteki zakazane są niebezpieczne zabawy oraz zachowania zagrażające bezpieczeństwu uczestników imprezy. Niedozwolone jest:
    a) wchodzenie na stoły, krzesła lub inne elementy wyposażenia;
    b) bieganie po korytarzach i schodach;
    c) otwieranie okien
    d) stosowanie agresji fizycznej i psychicznej (popychanie, kopanie, bicie, podstawianie nóg, przezywanie, obrażanie, wyzywanie itp.);
    e) siadanie na schodach, półpiętrach;
    f) śmiecenie, niszczenie mienia i sprzętu szkolnego;
    g) noszenie przy sobie niebezpiecznych dla życia i zdrowia przedmiotów;
    h) przebywanie w szatni bez uzasadnionej potrzeby;
    i) spożywanie środków spożywczych, których konsumpcję na terenie szkoły wykluczają rozporządzenia Ministra Zdrowia i inne przepisy.
  13. Uczeń biorący udział w dyskotece nie może opuszczać budynku w trakcie jej trwania oraz może korzystać tylko z wyznaczonych pomieszczeń.
  14. Opiekunowie i uczniowie mają obowiązek informowania Dyrektora szkoły (lub osobę, która go zastępuje) o niewłaściwym zachowaniu uczniów podczas szkolnych dyskotek – każde takie zachowanie będzie karane zgodnie z zapisami w Statucie Szkoły.
  15. Uczniowie nieprzestrzegający postanowień niniejszego regulaminu lub Statutu Szkoły zostają skierowani do pełniącego dyżur Dyrektora szkoły (lub osoby, która go zastępuje). Dyrektor powiadamia o tym fakcie wychowawcę oraz rodziców, a w uzasadnionych sytuacjach także policję.
  16. Uczestnika dyskoteki usuniętego za nieprzestrzeganie regulaminu muszą osobiście odebrać rodzice lub opiekunowie prawni.
  17. W przypadku podejrzenia o posiadanie przez ucznia niebezpiecznych przedmiotów lub środków niedozwolonych informuje się o tym fakcie rodziców i policję. W tym przypadku rodzic jest zobowiązany zgłosić się niezwłocznie do szkoły.
  18. Straty materialne wynikłe podczas dyskotek pokrywane są przez rodziców sprawców zdarzenia po rozmowie z Dyrektorem szkoły.
  19. Wychowawcy klas zobowiązani są do zapoznania uczniów z regulaminem dyskotek.